- Home
- FAQ startpagina
Heb je een vraag? Zoek snel in onze veel gestelde vragen
Bestellingen
Hoe lang duren leveringen?
Zodra uw betalingsgegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd, verzenden wij uw bestelling met de door u geselecteerde service. Vul uw postcode in bij het afrekenen om een verzendofferte en een geschatte leverdatum te verkrijgen.
Zijn mijn betalingen veilig?
Wij nemen veiligheid zeer serieus en ons betalingsproces maakt gebruik van de meest geavanceerde coderingsmethoden.
Kan ik een bericht of kaart meesturen met een wijncadeau?
Gebruik de cadeaubon optie op de afrekenpagina en als je verdere hulp nodig hebt neem dan contact op met onze klantenservice.
Is er een minimum aankoop op 8wines.com?
Er is geen minimumbestelling.
Hoe kan ik de status van een bestelling en de levering controleren?
U ontvangt per e-mail een volgnummer zodra uw bestelling is verzonden. U kunt de status van uw bestelling regelmatig controleren via de link in de e-mail.
Hoe wissel ik een promotiecode in?
Zodra u klaar bent om af te rekenen, kunt u uw code invoeren in de rubriek "Kortingscodes", onder uw bestelling in het winkelwagentje.
Wat is de waarde van mijn verdiende spaarpunten?
20 punten is gelijk aan €1 korting op uw volgende bestelling.
Verzending
Waar verzendt 8wines.com wijn?
Wij verzenden wereldwijd. Voor leveringen buiten de EU en het Verenigd Koninkrijk is het de verantwoordelijkheid van de klant om te bevestigen dat de wijn kan worden ingevoerd in het land van levering, en om alle lokale douanerechten en belastingen in...
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De verzendkosten worden berekend op basis van het gewicht en de bestemming van uw bestelling. Alle zendingen worden verwerkt door UPS. Vul uw postcode in bij de kassa om een offerte en een schatting van de leverdatum te krijgen.
Hoe werkt het verzenden naar het Verenigd Koninkrijk na Brexit?
8Wines int de BTW en Britse wijnbelasting op het moment van aankoop, en onze klanten hoeven niets extra's te doen of te betalen bij ontvangst van de wijnen.
Mijn account
Hoe bewerk ik mijn profiel: adressen, creditcards, etc?
U kunt uw persoonlijke gegevens, waaronder uw e-mailadres, wachtwoord, factureringsgegevens of e-mailvoorkeuren op elk gewenst moment beheren. Om toegang te krijgen tot uw account, klikt u op "Account", voert u uw login en wachtwoord in en selecteert u vervolgens het gedeelte dat u wilt bijwerken/bewerken.
Hoe veilig is de informatie die ik aan 8wines.com geef?
Wij garanderen dat alle persoonlijke gegevens privé en vertrouwelijk worden gehouden en dat wij uw gegevens nooit zonder uw toestemming zullen doorgeven. Voor meer details, zie de 8wines Privacy Policy.
Over 8Wines
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
8wines accepteert American Express, Visa, MasterCard, Maestro, PayPal, Apple Pay, SEPA en bankoverschrijvingen. Alle creditcard bestellingen vereisen 3DS autorisatie.
Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
Vul gewoon het formulier in de rubriek Contact" in en klik op "Verzenden" om een vraag te stellen. U kunt ons ook bereiken via de chat in de rechterbenedenhoek van elke pagina, evenals per telefoon en op [email protected].
Login and Registration Form